- poškozené zboží
- jednání obchodu
- drahé zpětné poštovné na Slovensko
Na tomto obchodě jsem objednal péřovou bundu za zlevněnou cenu jelikož se jednalo o poslední kus. Bunda ve slevě stála necelých 6000 Kč. Po přijetí zásilky která byla zabalena v krabici od bot a igelitu - nebylo použito originální zabalení jak je to u Dynafit ve zvyku, bylo zjištěno poškození bundy. Bunda byla pravděpodobně naříznuta, těžko říci. Podotýkám, že já jsem k vybalení nepoužil ostrých předmětů. Neprodleně jsem obchod kontaktoval a jednání mě šokovalo. Totální arogance, že jsem si to musel způsobit sám a že od nich odchází vše v pořádku. Prý mám zkusit reklamaci, ale pokud je bunda mechanicky poškozena tak mi nebude uznána. Po zjištění ceny poštovného na Slovensko a příslibu neuznání reklamace jsem se rozhodl bundu nechat opravit u švadleny což mě stálo dalších skoro 1000 Kč. Každopádně jsem vše nafotil a odeslal na ČOI.