Hodnocení obchodu
Extrémně rychlé vyřízení objednávky. Byl problém s platbou přes online terminál, ale vše jsme telefonicky hned vyřešili a objednávka odešla ještě ten stejný den.
Rychlé doručení.
dobré ceny, rychlé dodání...
100% spokojenost, není co dodat!!!
Super
Vše absolutně v pohodě, rychle. 100% spokojenost
Na tomto obchodě jsem objednal péřovou bundu za zlevněnou cenu jelikož se jednalo o poslední kus. Bunda ve slevě stála necelých 6000 Kč. Po přijetí zásilky která byla zabalena v krabici od bot a igelitu - nebylo použito originální zabalení jak je to u Dynafit ve zvyku, bylo zjištěno poškození bundy. Bunda byla pravděpodobně naříznuta, těžko říci. Podotýkám, že já jsem k vybalení nepoužil ostrých předmětů. Neprodleně jsem obchod kontaktoval a jednání mě šokovalo. Totální arogance, že jsem si to musel způsobit sám a že od nich odchází vše v pořádku. Prý mám zkusit reklamaci, ale pokud je bunda mechanicky poškozena tak mi nebude uznána. Po zjištění ceny poštovného na Slovensko a příslibu neuznání reklamace jsem se rozhodl bundu nechat opravit u švadleny což mě stálo dalších skoro 1000 Kč. Každopádně jsem vše nafotil a odeslal na ČOI.
(Administrátor)
Dobrý deň,
Dovoľte nám sem uverejniť poslednú komunikáciu aby sme uviedli veci na pravú mieru a nech si z toho urobí záver každý sám či je pravda to čo tvrdíte vy.
"Dobrý deň pán Valenta,
tovar, ktorý posielame, vždy dôkladne skontrolujeme pod kamerovým záznamom. Bunda bola od nás posielaná bez mechanického poškodenia (natrhnutia). Pokiaľ máte podozrenie, že bunda je poškodená a nejedná sa len o dierku, z ktorej vystupuje pierko, poprosíme Vás o zaslanie bundy k nám na odborné posúdenie. Z fotky bohužiaľ nevieme vadu identifikovať a tak nevieme povedať, či a do akej miery sa jedná o poškodenie.
V tomto prípade Vás prosím postupovať ako pri riešení reklamácie: https://www.beldasport.cz/reklamacni-rad/
Poprosím vyplniť aj reklamačný formulár, ktorý posielam v prílohe.
Tovar pri prijatí posúdíme a navrhneme Vám vhodné riešenie. Bohužiaľ bez posúdenia Vám nevieme hneď poslať nový kus na výmenu, ale budeme sa snažiť čo najrýchlejšie doriešiť Vašu reklamáciu.
S pozdravom"
toto bol posledný email, na ktorý sme už od vás nedostali odpoveď. Neviem teda čo vás presvedčilo o tom, že sme vám vopred oznámili, že reklamáciu nevybavíme alebo, že sme jednali arogantne. Fakt je ten, že z fotky, ktorú ste nám zaslali, nevidíme o čo sa jedná a ani povahu a charakter poškodenia, preto je reklamácia štandardný a zákonný postup. V inej komunikácii som vám dokonca napísal, že pokiaľ bunda nespĺňa vaše očakávania, môžete ju v lehote 21 dní vrátiť bez udania dôvodu.
" Zatiaľ sme sa nestretli s reklamáciou. Čo samozrejme nevylučuje vždy nejakú vadu, avšak
každý tovar pred zabalením kontrolujeme, preto si nemyslím, že sa
jednalo o zašpinenú bundu. Pri logu vidím pierko, ktoré trčí, čo sa pri pérových bundách
občas stane, ale nieje to vada. Z fotky dierku neviem identifikovať,
môžno myslíte ten šev nad logom. Pokiaľ bunda nesĺňa vaše očakávania máte samozrejme právo ju vrátiť bez udania dôvodu a vrátime vám bezodkladne peniaze. V
prípade, že sa tak rozhodnete postupujte podľa pokynov:
https://www.beldasport.cz/vraceni-a-vymena/"
Nemôžeme odoslať na výmenu bundu len tak na základe fotky, ktorá je navyše nekvalitná. Odoslanie tovaru z ČR z odberného miesta Z-Box, na SR priamo k nám stojí Packetou 125 korún, namiesto toho ste zaplatili 1000 kč za opravu bundy za 8500k kč u krajčírky. Naozaj neviem prečo ste takto postupovali ak ste presvedčený, že bunda vám prišla poškodená.
Prémiový tovar ako túto páperovú bundu, balíme dôkladne do kartónovej krabice, ktoré recyklujeme. Bunda bola zabalená tiež do dvoch plastových sáčkov. Stojíme si za tým, že tovar balíme čo najdôkladnejšie aby sa počas prepravy nepoškodil. Ani Dynafit by vám neodoslal bundu zabalenú tak ako odosielame my. Bohužial tým, že ste si bundu dali sami opraviť a používate je ju naďalej, aj keď tvrdíte, že na nej bola vada, vzdávate sa nároku na reklamáciu a ani ČOI s tým nemôže nič spraviť. My sme postupovali zákonným spôsobom a to je ten, že sme vás poprosili o zaslanie bundy na reklamáciu. Čo by znamenalo, že bundu pošleme na posúdenie priamo výrobcovi, do Dynafit centrály, kde reklamačné oddelenie preskúmalo či sa jedná o výrobnú vadu alebo mechanické poškodenie. Bohužial vaša negatívna recenzia sa nezakladá na pravde ale skôr svedčí o niečo inom. Je mi úprimne ľúto, že ste takto postupovali. Myslím, že z našej strany sme vám navrhli profesionálne a zákonné riešenie.
Spokojnosť a ďakujem za super běžecké boty Hoka
Zboží, které jsem potřeboval rychle dodat, jsem objednal až po limitu, který má firma nastavný pro odeslání zboží v daný den. Po telefonické domluvě mi vyšli vstříc, zboží rychle vychystali a ještě tentýž den odeslali. Z osobní zkušenosti tedy může vřele doporučit nákupy zde díky velmi vstříné obsluze.